Wednesday 5 October 2011

Testing..........

Assalamualaikum..dan salam sejahtera...

Ni lah pertama kali aku post entry dalam blog..Sblm ni aku x taw apa pasal blog dan bila aku tengok kawan2 lain buat blog..aku rasa terpanggil untuk create blog..banyak citer2 atau ada apa2 info yang boleh di kongsi untuk manfaat semua..

Harap2 blog ini akan sentiasa boleh di update...tp bila time kesibukan..rasanya mmg x sempat nak menghapdet apa2.. hehehe..

Currently saya sangat bizi dengan keje2 di office...mesti korang tertanya2 kan kalau bz kenapa dok berbelog? ha..jawapannya sbb sy dah boring..dan bila dok belek2 blog kawan2 tetiba lak dapat idea nak create blog sendiri...bukannya apa..dekat blog ni boleh citer macam2..nak suarakan pendapat ker..nak citer pengalaman ker..nak citer pasal zaman kecik2 ker..mcm2 boleh...dan dengan ini sy x lah rasa bosan sangat membuat keje2 rutin seharian...denagn keje lagi, dengan belajar part time. lagi..so bila ada bende2 yg interesting yang saya dah buat jauh dari rutin seharian ini..sy nak abadikan dalam blog saya ni...(dah rasa macam diari pulak)..

Ok la..nak test menjadi x post pertama nih..harap jadi lah...jumpa lagi..=)

1 comment: